mandag den 27. august 2012

Præsentation

Hej alle
Det bliver spændende at følge alle de fantastiske ideer fra alle jer. Jeg har glædet mig meget til dette kursus!
Jeg er 55 år og har været lærer på Tommerup Skole siden 1984!!!
For tiden arbejder jeg i indskolingen - mine linjefag er dansk og musik.
I min fritid spiller jeg i 2 jazzbands og 1 folkrockband (på trommesæt)
Jeg er meget optaget af pædagogiske retninger som cooperative learning og læringsstile - og har været ordstyrer på den nationale konference MI og læringsstile på Skolekom siden 2007.
På min skole har vi sidste år startet en ny og spændende struktur med aldersintegreret 1.-2. årgang og holddeling på forskellige måder .... det er spændende, og vi keder os ikke :)

1 kommentar:

  1. Hej Marie!

    Jeg faldt lige over din præsentation. Du og den lyder bare spændende! Herligt at kombinere læringsstile med digitale udtryksmidler

    SvarSlet